Optio

Pasūtījuma atgriešana

No pasūtījuma saņemšanas dienas Jums ir 30 dienu laiks, lai saprastu vai prece atbilst Jūsu vēlmēm. 

Lai atgrieztu sūtījumu rakstiet mums ziņu uz e-pastu info@optio.lv un klientu konsultants ar Jums sazināsies.

Mēs nemainām kontaktlēcas, kuras Jūs nopērkat mūsu internetveikalā bez receptes vai kuras nav izrakstījis sertificēts optometrists vai acu ārsts.

Atvērtus kontaktlēcu iesaiņojumus mēs nemainām un atpakaļ nepieņemam!

Mēs varam mainīt kontaktlēcas tikai tad, ja tām ir ražošanas brāķis un ja kontaktlēcu iesaiņojums nav atvērts, ir saglabāts oriģinālais iesaiņojums un pirkumu apliecinošais dokuments – čeks. Lai konstatētu, vai tas ir ražošanas brāķis, ir jāveic ekspertīze. Atpakaļ nodošana neattiecas uz individuāli pasūtītām un izgatavotām kontaktlēcām (toriskās, astigmatiskās, multifokālās). Šīm lēcām ir spēkā garantijas nosacījumi. Ja ir atvērts preču iepakojums, atpakaļ nodošana neattiecās arī uz šādām ar higiēnu saistītām preču kategorijām - kontaktlēcu šķīdumi, acu kompreses, sejas aizsargmaskas, pincetes, kontaktlēcu konteineri, acu pilieni, preces plakstiņu higiēnai.

Preces atpakaļnodošanai ir jāiesniedz iesniegums, kas iesūtīts pa pastu vai personīgi, ierodoties Elijas ielā 17, Rīgā, LV-1050, SIA „OC VISION” ar vēlmi atteikt pasūtījumu, kurā tiek norādīts pirkuma datums, pasūtījuma numurs, veiktais pasūtījums, tā kopsumma. Darījuma summu atmaksā kartes lietotājam, tajā skaitā gadījumos, kad kartes klients ir atcēlis/atteicies no pasūtījuma un/vai no apmaksātās preces vai pakalpojuma, ja prece/pakalpojums netika sniegts pienācīgā kārtībā vai preces/pakalpojuma pirkums nav noticis citu iemeslu dēļ. Uzņēmums veic atmaksu tikai bezskaidras naudas veidā uz maksājumu karti, ar kuru tika veikts darījums.

SIA „OC VISION” ieskaita naudu atpakaļ 14 dienu laikā pēc iesnieguma, ekspertīzes rezultātu (ja tāda ir nepieciešama) un preces saņemšanas